Return of the...

Śmiertelniku! 

Jeżeli jesteś lojalistą wiernym sługą Wszechpotężnego Imperatora Ludzkości zasiadającego na swoim Złotym Tronie, który w swej mądrości i łasce czuwa nad swoimi wiernymi poddanymi, lub jeżeli w Twoich żyłach płynie lodowata krew samego Wielkiego Prymarchy Leman Russa przeczytaj akapit Great Wolf Version. 
Jeżeli jednak czcisz Wszechpotężne bóstwa Chaosu, lub wielbisz ponad wszystko największego spośród Czterech... Nurgla, Władcę Zarazy znanego jako Wielkiego Nieczystego, Wielkiego Niszczyciela, Pana Plagi, Władcę Much, Lorda Korupcji i Rozkładu przejdź czym prędzej do akapitu Chaos Version.


Great Wolf Version

Witam, ponownie z tej strony Logan. Jak na pewno zauważyliście częstotliwość moich wpisów ostatnimi czasy.... Chwila chwila... jakich wpisów?! No właśnie... Wraz z początkiem ostatniego semestru moich studiów inżynierskich przyszła pora na pisanie pracy dyplomowej. W skutek czego przysiąść do pędzla, aerografu, noża,  czy większego kufla zimnego fenrisjańskiego piwa było mi równie ciężko co umówić się na spotkanie z promotorem. Kto przez to przechodził ten wie.


Na całe szczęście cała ta batalia powoli dobiega końca. Próba Morkaia czeka mnie już niedługo. Termin obrony wyznaczony został na piątek 13 lutego. Przesądny nie jestem, ale... No właśnie... "ale". Chyba nie bez powodu 13. Wilcza kompania jest oznaczona właśnie numerem 13? Czy trzynasty, obsydianowy kamień Wielkiego Kręgu komnaty Wielkiego Wilka przyniesie mi szczęście? Sam Wielki Leman Russ nie byłby w stanie tego przewidzieć. Gdy  tylko opadnie pył na pobojowisku, wraz z moją niezłomną wolą ruszam pewnie przed siebie.

Podsumowując już niedługo ponownie wracam do gry! Po tak długiej abstynencji hobbystycznej jestem głodny mojego hobby. Tym w jaki sposób będę próbował zasycić swój niepohamowany wilczy głód pragnę się z Wami szczegółowo podzielić. Możecie spokojnie wyczekiwać w najbliższym czasie nowych konwersji, pomalowanych modeli i świeżutkich filmików-recenzji spod znaku Oczami Logana. Tymczasem  Was Wilczych Braci i Siostry żegnam, tych których również czeka próba Morkaia życzę owocnego zwycięstwa.

For The Great Wolf!!!
Logan

Chaos Version

Witajcie czciciele Wszechmocnych Władców Immaterium. Nawet pośród "Szlachetnych" oddanych "Wielkiemu" Imperatorowi Kosmicznych Wilków czają się wyznawcy potężnych sił Chaosu. Dzisiaj po raz pierwszy możecie poznać Ciemną Stronę...Logana. Tego, który doskonale zna historię jednego z najbardziej przerażających legionów z czasów określanych przez lojalistów jako Herezja Horusa. Tych, którzy oddali swoje ciała i dusze Wielkiemu Nieczystemu w zamian za wybawienie. Death Guard...na dźwięk tych słów wrogów ogarnia nieopanowana groza.
Wraz z początkiem ostatniego semestru moich studiów inżynierskich przyszła pora na pisanie pracy dyplomowej. Musicie wiedzieć moi Drodzy, że praca taka jak to mawiają lojaliści "wypacza" umysł. To dzięki niej dostrzegłem obłudę "Wielkiego" Imperium ludzi. Pogrążony w samotnej walce z samym sobą nie byłem w stanie przysiąść do pędzla, aerografu czy noża. Kto przez te męki przechodził ten wie, że starcie z promotorem za każdym razem pozostawia na sercu rany,które się nie goją.


Na całe szczęście cała ta batalia powoli dobiega końca. Było to możliwe tylko i wyłącznie dzięki Wielkiemu Panu Korupcji i Rozkładu - Nurglowi. Siedząc samotnie w laboratorium, kiedy nie miałem już żadnej nadziei pojawił się ON... Naznaczył mnie swoim znakiem. Pobłogosławił, obdarzył cennymi darami, których próżno szukać u Wielkiego Łgarza i Zdrajcy - Imperatora. Termin obrony wyznaczony został na piątek 13 lutego. Dla lojalistów to przeklęty dzień, ale nie dla NAS wyznawców Chaosu!!! Gdy  tylko opadnie pył na pobojowisku, wraz z  niezłomną wolą Wielkiego Pana Nurgla ruszam pewnie przed siebie, aby siać zarazę i zniszczenie w jego imieniu...

Podsumowując już niedługo ponownie wracam do gry! Po tak długiej abstynencji hobbystycznej jestem głodny mojego hobby. Tym w jaki sposób będę próbował zasycić swój niepohamowany głód pragnę się z Wami szczegółowo podzielić. Możecie spokojnie wyczekiwać w najbliższym czasie nowych konwersji, pomalowanych modeli i świeżutkich filmików-recenzji spod znaku Oczami Logana. Tymczasem  Was Wiernych Wyznawców Bóstw Chaosu żegnam, a tych których również czeka obrona prac dyplomowych życzę owocnego zwycięstwa.

...bo cisza jest najlepszym oddaniem grozy Plagi...

Ciemna Strona Logana

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Nareszcie, już myslałem że nie wrócisz