Storm Wolf by Logan


Witam! Zgodnie z zapowiedzią do mojej małej kompanii Wilków dołącza nowy model. Uroczyście chciałbym Wam przedstawić nowy latacz zakonu Kosmicznych Wilczurów w wersji Storm Wolf. Jak widać przyjąłem oznaczenia Pierwszej Kompanii pod zwierzchnictwem Brana Czerwonopyskiego. Najprawdopodobniej jego rolą na polu bitwy będzie umożliwienie szybkiego desantu wielkiej watahy Szczeniaków, a potem to się zobaczy :D. Jak widać model został poddany programowi "Pimp My Fly". Działo Helfrost Destructor, które znajdowało się w ramce wykorzystałem, aby troszkę poprawić wygląd wnętrza pojazdu. Zdecydowałem się zmagnesować sponsony w opcjach H.bolter oraz M. melta. Jednakże teraz po przemyśleniu w tym modelu praktycznie bez sensu jest wykupywanie M. melt. Model jest za długi i praktycznie nigdy nie znajdziemy się w połowie zasięgu, a niestety melta najgroźniejsza jest właśnie na tym dystansie. Podsumowując troszkę szkoda tych 20 punktów, w moim mniemaniu rzecz jasna. W przyszłości planuję zakup drugiego takiego cacka. W duecie będą one przeze mnie wystawiane jedynie na większe punkty, zdecydowanie powyżej granicy 2k. Głównie z powodu swojego kosztu punktowego, 215 ptk. może nie wydawać się jakąś ogromną liczbą, jednakże warto zaznaczyć, że warto coś tam do środka przysłowiowo "wsadzić". Najlepiej jak by to były właśnie Szczeniaki, bo szesnaście "capa" piechotą nie chodzi :). Jeżeli macie jakieś pytania chętnie odpowiem. Zapraszam również do odwiedzania mojego kanału na YT, na którym będę się starał wraz z Brawurowym Generałem regularnie wrzucać recenzje nowych produktów oraz cotygodniowych White Dwarfów. Tymczasem zapraszam do obejrzenia galerii...
Pozdrawiam Logan





















1 komentarz:

Unknown pisze...

Świetny efekt finalny, ładnie w rzucie z góry wyglądają te wydłużone skrzydła, chociaż trochę wydawało mi się, że za bardzo wychudnie tak jakbyśmy patrzyli z przodu ale wyszło ok. No i ten emblemat wilczy (czarno - biały) he he ... wyszedł kozacko.