Fenrisian Themed Battleboard by Logan


Witam! Dziś chciałbym przedstawić kolejny stół do mojej kolekcji. Tym razem jest to coś w stylu fenrisiańskim. Ochota na wykonanie tego projektu naszła mnie jak zwykle spontanicznie z chwilą zapowiedzenia zestawu Storm Claw. Mimo, iż nie była to "nasza" reedycja gracze wilków czuli pismo nosem. Winter is comming!. Jak dzisiaj widzimy przypuszczenia się sprawdziły. Wena na takie wyzwania nachodzi mnie zawsze znienacka a, że miałem trochę wolnego czasu wręcz nie wypadało zmarnować takiej okazji. Stół jest pełnowymiarowym polem bitwy  6'x4' składany z dwóch elementów 3'x4', opartych na konstrukcji drewnianego stelaża. Łączenie wykonane zostało na zasadzie śrub. Jak widać teren jest niemodułowy. Chodzi tu między innymi o okop, rzekę/strumyk/etc. oraz bunkier. Wszystkie drzewka oraz górki można dowolnie ustawiać. Jest to specyficzne pole bitwy ponieważ zawiera mało elementów typu "block line of sight". Miła odskocznia od bitew na stole miejskim przypominającym bardziej Cities of Death niż pole bitwy. Stół został już gruntownie przetestowany podczas gry i sprawdził się wyśmienicie. W moim odczuciu jest mega klimatyczny i moje wilki na zimowych podstawkach prezentują się na nim genialnie! Za jakość zdjęć serdecznie przepraszam. To duży obiekt a ja niestety nie dysponuję jakimś super ultra sprzętem :). Mam nadzieje, że mi wybaczycie. 

Pozdrawiam Logan











1 komentarz:

Mushroom pisze...

Uznanie ślę ! Naprawdę niesamowity projekt !