Tau Fire Warriors

Witam! Ostatnimi czasy pracuje nad zleceniem dotyczącym pomalowania armii Tau. Z założenia kolorystyka miała być prosta i efektowna, zarazem jednak chciałem, aby sam proces malowania był stosunkowo niezbyt skomplikowany ze względu na sporą liczbę modeli. Całe szczęście udało mi się zarówno wg mnie jak i zleceniodawcy "X" spełnić powyższe warunki, co niestety nie zawsze jest wykonalne. Inspiracją do schematu  kolorystycznego były legiony klonów Republiki z kultowej Sagi Star Wars. Samym malowaniem bez zbędnych konwersji i udziwnień udało mi się uzyskać ciekawy sposób na wyróżnienie dowódców oddziałów poprzez zastosowanie innego koloru lamówek białego pancerza i ekwipunku. Podobne zabiegi planuję przeprowadzić, gdy pod pędzel trafią dowódcy wyższych rang jak np Cadre Fireblade. Co do samych Fire Wariors'ów pokusiłem się o drobniutkie konwersje. W kolejce czekają jeszcze dwa takie składy, w które ingerowałem już w sposób znaczny. Przyczyną nie była jednak potrzeba artystycznego wyżycia się a zwyczajny tragiczny stan modeli. Nazwanie ich "szrotem" nie odwzorowało by ich faktycznego stanu nawet w małym stopniu. Można powiedzieć, że to był cud, iż udało mi się ich złożyć do kupy tak, aby miało to ręce i nogi(w dosłownym tego stwierdzenia znaczeniu). Mimo wszystko praca nad ta armią dostarcza mi wielkiej satysfakcji, to naprawdę wdzięczne modele, już nie mogę się doczekać jak zajmę się pancerzami Crisis czy Stealth, ale wszystko w swoim czasie ;). W wolnej chwili również złożyłem do kupy i przygotowałem do malowania trzeci oddział Grey Hunterów, który spodziewam się będzie jednym z bardziej udanych. Ponadto w związku z pracami nad armią wilczych braci które mają się ku końcowi udało mi się wreszcie zdecydować a ponadto zacząć kompletować drugą armię. Podając zapowiedź mogę tylko powiedzieć, że nadchodzi Plaga......  Fotki zamieszczam poniżej, tymczasem się żegnam.
Pozdrawiam Logan














Brak komentarzy: