Bran Redmaw Lord Project: The Redmaw W.I.P. part 2

Witam! Dziś króciutko chciałbym tylko pokazać  lekki progres nad modelem zmutowanego Brana FIMO, aby ukształtować jako tako proporcje i kształt sylwetki. Ponadto pozwoliłem sobie już na tym etapie zrobić zarys  mięśni brzucha i klatki piersiowej. Następnie szkielet wsadziłem do piekarnika i podpiekłem, aby utwardzić figurę. W zasadzie wielu rzeźbiarzy już w pierwszym etapie ma wymodelowaną całą sylwetkę z zarysami wszystkich mięśni. Też miałem taki plan, jednakże byłem zmuszony już teraz utwardzić masę gdyż to jest całkiem spory model. bardzo ciężko cokolwiek było wyrzeźbić, gdyż mimo użytego do konstrukcji grubego drutu o średnicy 5mm figura była strasznie giętka. Z doświadczenia na moich mniejszych wulfenach wiem, że wykonanie łap jest piekielnie trudne. Przynajmniej dla mnie. Tym razem postanowiłem się wspomóc metalowym szkieletem. Zrobiłem go jak na elektryka przystało lutując pojedyńcze druciki. Mam nadzieję, że stanowczo ułatwi mi to potem pracę nad dłońmi tego "cudaka". Prace idą powoli ale systematycznie na przód. Już niedługo kolejne updaty. Na dziś to by było wszystko.
Czerwonopyskiego. Ostatecznie zdecydowałem się usunąć ogon, a model pozostawić w widocznej na fotografiach pozie. Położyłem pierwszą warstwę masy
Pozdrawiam Logan

Zobacz też:
The Redmaw W.I.P. part1


Brak komentarzy: