Pre Heresy Space Wolves Grey Hunter by Logan

Witam, po ponad roku od ich złożenia udało mi się ich pomalować. Do budowy tego oddziału natchnął mnie ten tutorial :How to make Pre Heresy Space Wolves . Pomysł absolutnie genialny. Ja pozwoliłem sobie na jego nieznaczne ulepszenie. Chodzi mi między innymi o rozkład rąk. Niestety stare modele Wojowników Chaosu na jakich opiera się ta konwersja  oferują mówiąc najdelikatniej monotonne pozy. Trzeba było lekko pomajstrować, poskrobać i podłubać w tym plastiku żaby dało się wkleić łapki z bolterami w takich pozycjach jakie widać na zdjęciach. Z modeli
jestem zadowolony bardziej niż się tego spodziewałem. Szczęście w nieszczęściu goście idą pod młotek. Chętnych odsyłam do serwisu E-bay pod tą aukcję.

A teraz coś co misie lubią najbardziej, czyli fotki.
Pozdrawiam Logan















1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Świetna Robota :D