Space Wolves Thunderhawk Scratch Build by Logan - Part 4



Witam wszystkich ponownie. Wreszcie mogę Wam zaprezentować z dawna oczekiwany ciąg dalszy jednego z moich najśmielszych projektów, czyli "Space Wolves Thunderhawk Scratch Build by Logan - Part 4" . Jak widzicie na zdjęciach skończyłem przednie skrzydła i wykonałem sponsony do H.Bolterów. Poszycie nabyło kilka nowych detali w postaci imitacji płyt pancernych. Co się tyczy owiewki pilotów to zyskała ona mnóstwo szczegółów takich jak różnego rodzaju siłowniki, przełączniki i inne tego typu bajery, oraz zacząłem ją "nitować".Najbardziej chyba widoczną zmianą jest
dorobienie wreszcie drugiej części modelu, który dzięki temu zaczyna nabierać "bojowych" kształtów i jako tako wizualnie powoli zbliża się do pierwowzoru. Nie decydowałem się robić wnętrza pomieszczenia działowego i maszynowni, z dwóch powodów. Po pierwsze nie mam na to żadnego pomysłu ;(, a po drugie i wydaje mi się ważniejsze, było by to technicznie niewykonalne. Już same udziwnienia z dziobową częścią w postaci  możliwych do demontażu "pięter", aby można było podziwiać uroki przepięknej gotyckiej architektury wnętrza ładowni i kabiny pilotów sprawiło mi mnóstwo kłopotów wydłużając dwukrotnie czas pracy nad tym elementem. Jednakże jako, że jestem jaki jestem bez smaczków nie mogło się obyć :). Będą to otwierane klapy silnika, otwory na elementy napędu możecie zobaczyć na zdjęciu obok. Tymczasem ja się żegnam, następny raport z postępu prac niebawem.
Pozdrawiam Logan