Plague Marines Painting Tutorial by ... nurglephill


Witam serdecznie. jakiś czas temu zarzekłem się że napiszę poradnik jak malowałem pancerze moich Plagusów. Otóż czas jakiś  zastanawiałem się czy mam takowe prawo bowiem ten autorski pomysł malowania nie był dziełem mojej inwencji twórczej. Efektowne i w miarę proste pomalowanie Plague Marines jest nie lada wyzwaniem. Użytkownik forum nurglephill zaprezentował genialny zarówno w swojej prostocie jak i efektowi końcowemu sposób na tych nurglowych delikwentów. Sama wspomniana wyżej metoda w moim wykonaniu lekko odbiega od pierwowzoru jednakże pierwotne założenia są identyczne. Od siebie dodałem takie smaczki jak wykonanie rdzy przy użyciu pigmentów. Jako, że moje poczucie sumienia nie pozwala mi na perfidny plagiat poradników jak to zazwyczaj w zwyczaju miał robić Mortimer. Pozwolę sobie na skromne "zalinkowanie" poniżej źródła z jakiego czerpałem inspirację.

'Stripey white' plague marine tutorial 
Pozdrawiam Logan

Brak komentarzy: