Thunderbolt scratch build Part 1

Jako odskocznia od ogromnego projektu Thunderhawk'a  postanowiłem się zając małym ale za to jakim przyjemnym modelem. Imperialny Thunderbolt to model który urzekł mnie swoją sylwetką i dynamicznym agresywnym wyglądem. W zasadzie wykonałem go dla zabawy. Jak widać na zdjęciach model jest praktycznie skończony brakuje mu jedynie kilku szczegółów, nitów i autocanonów na dziobie. Praca nad tym samolotem sprawiła mi wiele przyjemności ale i również wzbogaciła mnie o cenne doświadczenie które na pewno przyda mi się przy
kontynuacji projektu Thunderhawka. Na koniec dodam, że publikacja nastąpi w trzech częściach. Niebawem możecie spodziewać się finalnego efektu, a z czasem i pomalowanego modelu.
Pozdrawiam wszystkich wilczych Braci i nie tylko.
For Russ!!!
Logan














1 komentarz:

foliescu pisze...

Wygląda całkiem, całkiem.. skrzydła trochę cienkie, ale wydaje mi się że w wh40 nie słyszano o profilu aerodynamicznym. :)