Space Wolves Scouts



Witam. Po dość długiej nieobecności wracam. Na wstępie chciałbym przeprosić wszystkich za tak nagłe zniknięcie, ale sami wiecie wakacje i te sprawy. W związku z tym odbiło się to też na moim hobby. Generalnie wszelkie plany wytraciły impet. Projekt pod kryptonimem " Space Wolves Thunderhawk Scratch Build by Logan" stanął w miejscu i póki co nie zapowiada się by ruszył przed "kampanią wrześniową" :D. Dziś decydowałem się Wam pokazać coś nad czym pracowałem długo oj bardzo długo. Byli oni przerabiani z milion razy nim zabrałem się do malowania. Ostateczny efekt mnie jednak w pełni zadowala. Pragnę Wam
przedstawić oddział moich Wilczych Zwiadowców. Zwrócę jeszcze uwagę na dwie sprawy. Po pierwsze, najwięcej problemów przysporzył mi model Wulfena. A konkretnie jego rąk, w szczególności dłoni/łap. W zamyśle chciałem zrobić otwarte dłonie  z długimi pazurami, bez żadnych broni typu bolt pistol czy assault blade. Z autopsji jednak wiem, że tak drobne elementy jak "paznokietki"  szybko się zużyją czytaj obłamią czy co gorsza odpadną. Z uwagi że są to modele, które w rozpiskach 1200 i w górę występują u mnie regularnie obawiałem się zbyt szybkiego zdewastowania mojej ciężkiej pracy. Ostatecznie zdecydowałem się na uzbrojenie "pieska" w dwa topory z zestawu do WFB  Warriors of Chaos. Po drugie koleś z rękawicą energetyczną tkwił w mojej wyobraźni odkąd po raz pierwszy zagłębiłem się we fluffie mojej armii, która wręcz kipi wulgarnością i nieokrzesaniem. Liczę na to, że udało mi się wiernie przedstawić te cechy na modelu ^^.
Pozdrawiam Logan



Brak komentarzy: