Rune Priest

Tym razem chciałbym Wam zaprezentować świeżo ukończonego Rune Priesta. Z racji tego, że jest to jednostka na której opiera się większość rozpisek Wilków postanowiłem dołożyć wszelkich starań aby moi Kapłani Run byli wyjątkowi i niepowtarzalni. Dlatego też włożyłem w niego sporo pracy.  Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że efekt w pełni mnie satysfakcjonuje( a to zdarza się naprawdę rzadko). Figurka to w miarę skomplikowana konwersja na którą składa się sporo elementów z wielu różnych zestawów. Płaszcz i górny korpus pochodzą z zestawu Wojowników Chaosu do Warhammera Fantasy Battle. Nogi natomiast należały do starego Assult Marina wygrzebanego z czeluści Osnowy. Plecak oraz kaptur psioniczny również są wykonane własnoręcznie, czemu najprawdopodobniej poświęcę specjalny artykulik. Malowanie tego modelu sprawiło mi niemałą frajdę. Z założenia dążyłem do uzyskania takiego efektu, aby figurka wyróżniała się na tle reszty, przez co zdecydowałem się na żółty płaszcz, który na dodatek świetnie współgra z barwami Wielkiej Kompanii  Ragnara na której opiera się mój schemat kolorystyczny.








Brak komentarzy: